Nejčastější dotazy
Je cena uvedená na e-shopu konečná?
Ano, ceny jsou konečné a zahrnují také DPH. Nemusíte se bát žádných skrytých poplatků, dalších marží apod.
Proč se ceny na e-shopu neustále mění a která cena je závazná?
Ceny produktů reagují na aktuální cenu zlata na burze a také na směnný kurz koruny k euru. Proto se mění každých 15 minut. Cena je pevně stanovená v okamžiku vložení do košíku a potvrzení objednávky. Poté je fixována formou vystavené faktury. Další informace o fixaci ceny najdete v sekci Vše o nákupu.
Jak mohu zboží objednat?
Zboží je možné objednat výhradně na e-shopu. Telefonické ani e-mailové objednávky v současné době nepřijímáme.
Je zlato skutečné pravé?
Zlato i další drahé kovy nakupujeme pouze u prověřených dodavatelů s dlouhou tradicí. Možnost nákupu falzifikátu je tak prakticky vyloučena.
Proč jsou opatřeny certifikáty pouze některé slitky a mince?
Certifikáty vydává výrobce jako garanci ryzosti a kvality zboží. Ke zlatým slitkům menší hmotnosti, investičnímu stříbru a stříbrným slitkům dodáváme certifikát, který najdete zpravidla na kartě zatavené v plastovém rámu. U zlatých a stříbrných investičních mincí garantuje ryzost kovu emitent. Proto tyto produkty nemají certifikát.
Mohu objednávku změnit nebo stornovat?
Objednávku, která dosud nebyla zpracovaná, můžete změnit nebo stornovat. Stačí se neprodleně obrátit na zákaznickou podporu. Expedovanou objednávku už není možné změnit ani stornovat.
Mohu nakupovat na firmu?
Ano, stačí zvolit možnost „nákup na firmu” v registračním formuláři.
Garantujete zpětný výkup?
Bohužel nyní ne. Ale připravujeme ho do budoucna.
Co když zboží dorazí poškozené?
Zakoupené produkty balíme k přepravě tak, abychom eliminovali riziko poškození. Pokud byste po rozbalení balíku přesto zjistili závadu, neprodleně nás kontaktujte. Při reklamaci uveďte číslo objednávky, přiložte fakturu a popis zjištěné závady (nejlépe včetně fotografie). Reklamaci vyřídíme bezodkladně v zákonné lhůtě do 30 dnů. Po uznání reklamace vám poškozené zboží bezplatně vyměníme.